Asioi näppärästi verkossa

Etusivu » Asiointi » Huoltopyyntö

Huoltopyyntö

Lomakkeen kautta tehtyjä huoltopyyntöjä käsitellään arkisin klo 8-16. Mikäli asiasi vaatii välitöntä reagointia (esimerkiksi vesivahinko tai oven avauspyyntö) soita 24/7 palvelevaan asiakaspalveluumme numeroon 020 762 2480.

Mikäli et löydä osoitettasi osoitehausta, laitathan huoltopyynnön meille osoitteella asiakaspalvelu@tlmaint.fi

Avain Asuntojen asiakas.

Tee vikailmoituksesi täällä

Oletko KOAS:in asukas?

Tee vikailmoituksesi täällä

Me TL-Maintissa arvostamme yksityisyyttäsi ja kiinnitämme erityistä huomiota henkilötietojen suojaukseen ja noudatamme hyvää tietojenkäsittelytapaa. Tarjoamme kiinteistöhuoltopalveluita taloyhtiöiden käyttöön ja huolehtii taloyhtiöasiakkaidensa asukkaiden huoltopyynnöistä. Pääsääntöisesti lomakkeella kerättyjen ja palvelussa ylläpidettävien asukkaiden henkilötietojen osalta taloyhtiö toimii ko. rekisterin rekisterinpitäjänä. TL-Maint käsittelee taloyhtiön rekisteriin kuuluvia henkilötietoja kiinteistöhuoltopalveluiden tarjoamiseksi taloyhtiön lukuun. TL-Maint toimii henkilötietojen rekisterinpitäjänä tilaaja-asiakkaana (kuten taloyhtiöt) toimivien tahojen päättäjien ja yhteyshenkilöiden yhteystietojen osalta ja silloin kun asiakassuhde syntyy TL-Maintin ja asukkaan välille suoraan esim. ovenavauspalveluun liittyen.

>> Lisätietoja henkilötietojen käsittelystä saat tietosuojaselosteestamme.